Fitness


Fitness, Gym, Egzersiz 
Realjock gay erkeklere özel oldukça kapsamlı bir site. Sitede pek çok workout programından kendinize uygun olanı seçebilirsiniz. Her egzersiz; video, fotoğraf ve oldukça detaylı anlatımlarla desteklenmiş yanı sıra forumlarda takıldığınız her türlü noktaya cevap bulabilirsiniz.
Sitenin dating kısmı da mevcut ve kaslı, fit erkek sevenler için tam bir matchmaking diyebiliriz. 

Siteye ulasmak icin, lütfen banner/logo'ya tıklayın...



App Store en iyi Gym uygulamari
App store`daki en iyi 5 gym uygulamasina listeden tiklayarak ulasabilirsiniz. Listedeki programlari kendi deneyimlerim sonucunda derledim. Liste vucut gelistirme yani agirlik kaldirma egzersizleri göz önune alinarak hazirlanmistir.

1. Full Fitness: Exercise Workout Trainer
2. All-in Fitness
3. Touchfit: GSP 
4. Fitness Buddy
5. P90X

AFT

Sanmiyorum ki bir tek ben bu agiz yaralarindan yani aftlardan cekiyorum. Kendimi bildim bileli yani ilkokul caglarindan bu yana aftlar hic agzimdan eksik olmadi. Aftsiz gecen 1 ay benim icin buyuk bir sevinc ve surpriz olurdu.
Hayat kalitesini dusuren aftlar konusmaniza, yemek yemenize dahi mani olurlar ve buyuk aci verirler. Peki nedenleri nelerdir bu aftlarin?
Acikcasi ben kisiden kisiye degistigine inaniyorum aftlarin nedenlerinin. Bunlar arasinda bunyesel yatkinlik ve yiyip ictiklerimiz siralanabilir. Ben sahsen asitli ya da eksi yiyeceklerle beslendigimde agzimda aftlarla uyaniyorum. Ya da grip gibi hastalik dönemlerinde de nukse edebiliyor.
Yillardir cok sey denedim bunlardan kurtulmak icin, kremler, spreyler, solusyonlar, dogal karisimlar. Fakat benim uzerimde pek ise yaradiklarini söyleyemem. Ancak kişniş (coriander) ile tanismam her seyi degistirdi. Kişniş tohum halindeyse ezin ya da direkt baharat halinde alirsaniz direkt kaynar suya atin. Biraz karistirin ve su iliyincaya kadar bekleyin. Ardindan  ilik suyla gargara yapin. Ben 4-5 defa gargara yapiyorum ve her defasinda yaklasik 30'ar saniye bekletiyorum bu karisimi agzimda. Eger yara buyukse 2 gun icinde ya da daha baslangic safhasundaysa bir gun icerisinde geciriyor ya da acisini aliyor. Ben de ise yaradi acikcasi bu yöntem fakat dedigim gibi bunyeden bunyeye nedenleri ve tedavisi degisiyor aftlarin ama ben yine de kişniş yöntemini denemenizi öneririm...